Terug

Deel deze pagina:

Dossier Diemers - update vrijdag 19-juni

Door Sven Heikens 98 reacties

Update vrijdag 19 juni - Zoals verwacht heeft Mark Diemers een contract getekend bij Feyenoord voor een duur van drie jaar. FC Groningen heeft ondanks dat het een mondeling akkoord had met zowel Fortuna SC als Diemers het nakijken. Er komt geen juridische procedure. 

----------------------------------------------------------------------

Mark Diemers en FC Groningen hebben tot komende maandag om tot een schriftelijke overeenstemming te komen van de transfer van Mark Diemers. Mochten beide partijen er tot die tijd niet uit komen, heeft Fortuna het recht om met Feyenoord in onderhandeling te gaan, aldus De Limburger. Dit is besloten in samenspraak met Fortuna Sittard en FC Groningen.

Verder meldt VI dat Diemers 'er nog niet uit is'. Volgens Diemers' zaakwaarnemer stond er inderdaad een mondelinge overeenkomst, maar op het laatste moment meldde Feyenoord zich bij Diemers zelf. Hierop is Diemers ingehaakt om het verhaal van Feyenoord aan te horen en vanuit daar een beslissing te maken. 

 

Update dinsdag 9 juni 14.00 uur - RTV Rijnmond bericht dat Feyenoord zich officieel heeft gemeld bij Fortuna SC om Mark Diemers over te nemen. Een meerjarig contract ligt klaar. 

Update dinsdag 9 juni - Er zit een clausule in het contract van Mark Diemers. De speler kwam twee jaar terug transfervrij over van de Graafschap. De afspraak die destijds gemaakt is luidt als volgt. Bij een tussentijdse verkoop ontvangt Diemers 10 procent van het transferbedrag. 

FC Groningen betaalt 925.000 euro aan Fortuna en is niet van plan om buiten dat bedrag 92.500 euro te betalen aan Diemers. Groningen is van oordeel dat dit een zaak is tussen Diemers en Fortuna. Echter de Zuid Limburgers kunnen of willen het bedrag niet ophoesten met als gevolg dat de zaak is vertraagd. (bron DvhN)     

Kiest Diemers alsnog voor Feyenoord?

Maandag 8 juni  - Kort na het nieuws over de nieuwe geruchten omtrent Mark Diemers komt William Pomp met het nieuws dat Fledderus tegenover DVHN bericht dat FC Groningen mondeling akkoord is met zowel Fortuna Sittard als Mark Diemers.

Fledderus meldt hierin: Het enige wat nog gedaan moet worden is het goed op papier zetten en de medische keuring, maar FC Groningen heeft van zowel Mark Diemers als Fortuna Sittard het jawoord ontvangen over de transfersom en dergelijke

UPDATE 8-juni 22:00 uur - Stefan Bleeker meldt dat Ivo Pfennings (Algemeen directeur Fortuna Sittard) het verhaal van Fledderus bevestigt. Pfennings: "Wat ons betreft kunnen we tekenen:". 

Eerder meldden wij het volgende artikel:

Update 8-juni - Volgens Martijn Krabbendam van VI meldt ook Feyenoord zich voor Mark Diemers. Volgens Krabbendam ligt er voor Diemers een meerjarig contract klaar voor de middenvelder en staat Diemers nu voor de keuze: Groningen of Rotterdam. 

Als toevoeging hierop reageerde ook Tim Geurts van De Limburger op Twitter: Want volgens Tim Geurts van Dagblad De Limburger heeft Feyenoord zich tot nog toe enkel bij het management van Diemers gemeld en nog niet officieel bij Fortuna Sittard. De club Fortuna Sittard koerst op dit moment volledig op FC Groningen.

FC Groningen kan enkele reden hebben om de deal nog niet rond te maken/de klap er nog niet op te geven. Wacht de club rondom de recente publiciteit rondom investeren gedurende deze crisisperiode op een uitgaande transfer? Wacht de club eerst het Deltaproject vanuit de KNVB af rondom overheidssteun? Want kan een BVO bij ingaande transfers wellicht geen gebruik maken van steun door de overheid? 

Reacties:
08-06-2020 om 20:46

Zo snel mogelijk tekenen.

08-06-2020 om 21:45

Nu rond maken morgen keuring en tekenen 

hermank196908-06-2020 om 21:52

Zal wel te laat zijn aangezien Feyenoord interesse heeft.

09-06-2020 om 07:19

Vreemde situatie...ooit Fortuna meld een akkoord....en mondeling is toch rechtsgeldig??maar zoals zo vaak zal de "topclub "wel aan t kortste eind trekken...

brummie09-06-2020 om 09:09

Lees dat Diemers er zelf niet met Fortuna uitkwam m.b.t. eigen deel transferopbrengst. Vrees dat onze FC achter het net gaat vissen. Feyenoord heeft als club veel aantrekkingskracht. Daarnaast moeten we ook wat relativeren, Diemers is een vaardige speler, en kan zeker iets toevoegen aan onze FC. Toch  heeft  hij tot nu toe alleen bij Fortuna behoorlijk gepresteerd in de eredivisie. 

 

09-06-2020 om 09:20

Ik sta er een beetje dubbel in. Aan de ene kant vind ik het wel een leuke interessante speler die voor veel aanvallende impulsen kan zorgen. Aan de andere kant, hoop ik eigenlijk dat Van Kaam diezelfde impulsen kan bieden. Met hem, El ahmoudi, Schreck, Lundquist hebben we mi een aardig stel middelnvelders, en dan Matusiwa als stofzuiger. 

 

Ik zou die miljoen liever investeren in een leuke spits. 

 

Maar als Diemers straks bij Feyenoord uitgroeit tot een klasbak, dan baal je...

09-06-2020 om 13:36

Die komt niet meer naar de FC. Let maarop.....

09-06-2020 om 13:39

Heb er de hele tijd al een slecht gevoel bij... het leek ook te mooi om waar te zijn. Een speler van dit kaliber voor 925.000....

09-06-2020 om 13:41

Ik vind het veel geld voor een speler die één seizoen gepresteerd heeft bij een laagvlieger.

09-06-2020 om 13:52

Dat ben ik niet met je eens. Deze jongen was altijd al een groot talent, maar hij heeft eerst een stap achteruit moeten doen naar de Jupiler League om vervolgens weer een stap vooruit te doen naar Fortuna in de eredivisie en daar heeft hij twee jaar lang bewezen de beste speler te zijn in een matig elftal. Daarmee heeft hij bewezen dat hij een elftal kan dragen, en bij Groningen krijgt hij waarschijnlijk ook nog iets betere spelers om zich heen en kan hij nog beter excelleren. Hij heeft bovendien een goede leeftijd en behoorlijk veel ervaring. Ik vind 925.000 euro echt een schijntje voor zo'n speler. Je hebt zulke type persoonlijkheden ook gewoon echt nodig in je elftal na het vertrek van Te Wierik

09-06-2020 om 13:44

FC Groningen lijkt toch achter het net te vissen. Nadat Feyenoord zich gemeld heeft bij Diemers, wilde Groningen plotseling wel het bedrag aan Diemers betalen. Diemers lijkt nu uit te zijn op Feyenoord. 

ariefcg09-06-2020 om 14:11

Hij schijnt nu idd zijn voorkeur voor Feyenoord te hebben uitgesproken 

09-06-2020 om 14:18

Volgens mij heeft Diemers continue aangegeven naar onze FC te willen. Kiest hij wel voor Feyenoord dan moet je je afvragen of er wel de goede mentaliteit in zit. Omkoopbaar? Begin mij dus af te vragen of je hem wel moet halen. En ben nu ook wel eens benieuwd welke rol onze FC hierin gespeeld heeft. Echt het onderste uit de kan willen? Alles erg twijfelachtig maar hoop dat het goed komt. Is wel een publiekstrekker en een speler die we kunnen gebruiken.

09-06-2020 om 14:23

1limburg zegt dat de deal rond is. Zou toch zonde zijn dat het om 92.500 overgaat.

brummie09-06-2020 om 14:55

Ik vind bijna een ton, veel extra geld. Fortuna en Diemers kwamen op dit punt tegenover elkaar te staan. Dat uiteindelijk FC dit punt heeft moeten oplossen ben ik ook wat terughoudender geworden. 

Als hij nu opeens graag naar Feyenoord wil, gewoon laten gaan. Voor 1,1 miljoen zijn er ook andere spelers te vinden. Er zullen door de crisis meer spelers op de markt komen en ook goedkoper of transfervrij zijn.

09-06-2020 om 15:08

Afkappen die hap...graag of niet!!lees dat ie nu naar Feyenoord wil,van gedachten veranderd...dat zegt genoeg over de persoon zelf!!steeds maar roepen "wil alleen maar naar Groningen "en dan komt Rotterdam en ineens is alles anders!!nou,doei!!!

09-06-2020 om 15:22

Graag of niet, doei...

09-06-2020 om 15:35

Inderdaad , graag of traag. Hij zal wel spijt krijgen als hij straks bij Feijemoord op de bank komt te zitten en zoveel meer geld zullen die wel niet bieden.

09-06-2020 om 15:42

Ben het volledig eens met de mensen hierboven,maar het enige wat ontbreekt om de puzzel compleet te maken is dat Fortuna Sittard tegen Feyenoord zegt NIET te willen onderhandelen met andere clubs dan FCG over Diemers.

09-06-2020 om 16:44

Dit een soap voor de TV bedoeld.

Diemers met zijn Janus hoofd is nu de man.

Heeft Fleddi het mondeling accoord op een bandje opgenomen?

Zo iets altijd doen.

Ik hoop dat Real Madrid en Barcelona zich nog gaan melden.

In ieder geval is dit ook een moeilijke zaak voor Diemers zelf.

Tijd om lepe juristen in de arm te nemen.

Wel 1,5 meter afstand bewaren in de rechtzaal.

Als ik Diemers was koos ik voor Feyenoord.

Dat is toch wat spelers willen: Feyenoord, Ajax en PSV.

Voor Diemers is het tijd voor een grote stap.

De FC is een klein stapje.

En hij doet maar.

Ik ben benieuwd.

09-06-2020 om 17:00

Ben benieuwd hoe dit afloopt

09-06-2020 om 18:30

Hij geeft nu zelf aan dat het toch logisch is dat hij numet Feijenoord praat. Dat hij hier juist 2 jaar voor heeft geknokt.

Jammer dan. Dan is het wat betreft klaar. Als hij toch naar fcg 'moet' , is ie lekker gemotiveerd ook.

Nee, gewoon lekker met van Kaam en geld in kwetsbare posities steken.

TomOkker09-06-2020 om 19:50

Leegloop bij Feijenoord dus vergeet Diemers maar.

Marco09-06-2020 om 20:40

Ayoub van Utrecht haalde het niet. Denk dat Diemers hetzelfde lot wacht. Kan beter voor Groningen kiezen, desnoods als tussenstap.

 Wil hij cashen kan die beter naar de zandbak.

Of het erg Groningen is als hij niet komt is de vraag. Het is wel een ervaren speler in de as van het veld. Voor 1 miljoen kun je ook een groeibriljant kopen die na succes vele miljoenen opleverd. Of er ooit een club komt die een paar miljoen voor Diemers gaat neertellen is minder zeker.

09-06-2020 om 21:56

"Diemers heeft aangegeven alleen naar Feyenoord te willen",  bron FC Update, dinsdag 21.15;

Gaat 'm daarom niet worden...  typisch zo'n speler die met twee monden spreekt, en er nog een (extra) slaatje uit wil slaan...

 

La-gaan die Diemers, en concentreer je op een goede aanvaller... Zeefuik gaat geld opleveren/ andere iets oudere aanvallers kunnen zeer aanvullend zijn met wat er nu rondloopt.  haal maar een zuid-Amerikaan of Portugees erbij...

09-06-2020 om 22:29

Snel vergeten!!zulke spelers moet je niet willen....lach me slap als ie op de bank zit te verpieteren vlg seizoen 

zegt ie ook nog "Ajax is de mooiste club " sukkel!

brummie10-06-2020 om 10:17

Had graag spits Wriedt gezien bij FC. Speelt nu bij Bayern München II. Gaat helaas transfervrij naar Willem II las ik. 

Verwacht dat deze speler het goed gaat doen in eredivisie. Speler om in de gaten te houden.

10-06-2020 om 00:40

Nounounou, zo gaat dit toch jongens, je weet toch

Kan  me overigens weinig gunstige voorvallen heugen bij het handelen van Feyenoord afgelopen tien jaar, tell me if I'm wrong.

Hij zal zelf moeten nadenken. Aan de bak bij Groningen in een geweldige rol of op de bank in Rotterdam.

Wat ik mij afvraag: een miljoen is hoop geld voor Groningen. Dan verwacht  ik een relatief megatalent.

Hij is 26. Is dat nou een reëel bedrag

Rob197010-06-2020 om 09:11

De onderhandelingen zijn vroeg opgestart, en was 1 miljoen redelijk, maar dit is snel veranderd in maart. Als je spelers als Zeefuik in het verleden kon halen voor een dikke 300.000 dan ga ik toch liever voor dit spelers en heel andere bedragen. Diemers loopt als 29 jarige waarschijnlijk gratis de deur uit. Of zal na 1 goed seizoen meer waard zijn. Maar dat weet je nooit, en dan kan ik volledig meegaan in Groningen om deze extra 95.000 niet te betalen. Investeren in meerdere spelers die nog wat opbrengen in de toekomst is een veel beter plan. Sierhuis, Zeefuik, Matusiwa, toch binnen een jaar tijd aannemelijk in waarde gestegen, en gewild.

Gewoon doorschakelen en een andere speler halen, en er zijn vijvers vol nu, alleen de juiste hengel heb je nodig, en dan mogen wij blij zijn met Fledderus, die toch over een goed netwerk beschikt.

10-06-2020 om 09:36

Geen Diemers te bewonderen in de Euroborg.

Ja 1 keer als Feyenoord komt.

Fleddi moet in het vervolg wat flotter zijn.

Feyenoord vindt Diemers een koopje.

Dus weinig risico als hij het eerste niet haalt.

Maar ik verwacht een strijdlustige Diemers.

Een koopje voor Feyenoord dus. 

En Vleddi kan het in het vervolg wat vlugger met de afwikkeling van transfers?

TomOkker10-06-2020 om 19:40

Fleddi moet helemaal niet flotter zijn nu de prijzen per dag dalen.

10-06-2020 om 12:07

Wat een soap zeg, vergeet Diemers en ga over tot de order van de dag.

Feyemoord krijgt hier nog heeeel veel spijt van. 

Begrijp ook niet dat die er nou pas mee aankomen om Diemers te willen halen en  MF moet zich , naar ik hoop, niet gek laten maken door die Rotterdammers.

10-06-2020 om 13:18

Het enigste wat wij als supporters nu nog kunnen doen is, als Feyenoord bij ons op bezoek komt, deze speler verwelkomen met een oorverdovend (fluit) concert. Weet hij gelijk dat we hem als een jongetje beschouwen die voor een paar rot centen meer de verkeerde club heeft gekozen. 

TomOkker10-06-2020 om 19:43

ja dat is heel volwassen ik zou ook boehoehoehoe roepen staat ook wel stoer, maar lees ik het nou goed zit je nu te dicrimineren 

TomOkker11-06-2020 om 06:47

Aldus Perez en ik kan mij hier prima in vinden.

"Als je middenvelders van het niveau Diemers niet kan opleiden als Nederlandse topclub... Als je daar zelfs een miljoen aan wilt uitgeven, zeker in deze tijden... Ik vind het wanbeleid ten top. Als je aan zulke spelers een deel van je al zeer krappe budget wilt uitgeven wil je gewoon het gat met Ajax, PSV en AZ vergroten.. Ik kan er met mijn pet niet bij. Houd dan in deze tijden het geld in je zak en maak gebruik van je opleiding".

Jantje11-06-2020 om 09:26

Heelemaal met Perez eens zoals ik al eerder gemeld heb. nu is vooral het moment waar Groningen met jeugd naar toe wil . ook andere clubs zullen stap terug moeten ,dus dit is het juiste moment. bouw een reserve op voor als het weer tegen zit .

11-06-2020 om 09:40

Naast jeugd zul je ook ervaring nodig hebben en dat loopt dit jaar bijna allemaal de deur uit. Zeker in verdedigend opzicht. Dus een type als Diemers zouden we best kunnen gebruiken. Zeker als leider op het middenveld.

Las trouwens dat onze vriend Diemers een klein half jaar geleden in een vraaggesprek aangegeven heeft dat zijn favoriete club Ajax was. Als men dat in Rotterdam te weten gaan komen denk ik dat Diemers spijt gaat krijgen als hij voor Feyenoord gaat kiezen

11-06-2020 om 16:50

Zaakwaarnemer van Diemers geeft bij VI aan dat FCG nog steeds even veel kans maakt op handtekening van Diemers als Feyenoord,maar volgens mij ligt hij dan onder een boom iedereen die beetje alles leest weet dat Diemers naar Feyenoord gaat.

 

 

11-06-2020 om 17:07

Er is nu een Diemers deadline zie ik op VP.

FC Groningen heeft tot en met maandag de tijd gekregen van Fortuna om de transfer af te ronden, zoniet mag Feyenoord dat vanaf dinsdag proberen. Fortuna gaat dus pas na maandag met Feyenoord praten, als het de fc niet lukt. Nou ben benieuwd hoe snel het nu rond komt.

Deze afspraak hebben FC en Fortuna nu gemaakt, hoe snel zal MF nu handelen?

Rob197011-06-2020 om 17:32

De zaakwaarnemer vindt het allemaal netjes zoals het gebeurd, maar als je toch naar Groningen wilt, ga je niet elders shoppen. Groningen heeft aan alle wensen voorzien, en dan nog deze soap. Het blijft een rare wereld. Fortuna, eas het eens over de transfersom, alleen geen getekende contracten, dan zijn er toch wat mensen onbetrouwbaar.

appie happie11-06-2020 om 18:56

Fortuna  stelt zich uitermate goed op,zeer netjes ze scoren bij mij punten.

Eigenlijk denk ik dat Diemers gewoon onze kant(Grunn)op komt.Want als hij er goed over na denkt komt ook hij tot de conclusie dat Feyenoord eigenlijk te hoog gegrepen  is.(voor hem)Bovendien heeft hij bij ons bijna 100% kans op een basis plaats..in Rotterdam zeker niet..

Ook heeft hij zijn familie hier in de buurt wonen dus !!! 1 en 1 is  de Euroborg.

11-06-2020 om 18:57

Nu handelen niet afwachten anders wordt het niet 

11-06-2020 om 19:28

Door- schakelen!!!!deze gast moet je niet meer willen...

11-06-2020 om 21:31

Ik vond het een hele mooie aankoop, ik vindt het nu een onbetrouwbare klant. In groningen is woord woord.

Lekke centjes laten opstrijken op de bank in de kuip en doorschakelen.

Overigens vind ik het ook niet sjiek van feijenoord om de speler gek te maken zonder eerst met Fortuna te praten. 

11-06-2020 om 21:46

Zie net op VP, dat Eurosport meld dat Matusiwa boos is omdat hij weg wil en dat de FC niet wil meewerken, maar MF wil hem alleen laten gaan  voor de juiste prijs en daar heeft MF volkomen gelijk in, hij heeft nog 3 jarig contract staan, dus daar hoort een goed prijskaartje bij.

Volgens het bericht heeft hij zelfs boos de training verlaten, nou ja zeg, is dat nou de manier om een transfer af te dwingen?

Is dit een volgende soap aan het worden die we gaan beleven?

 

appie happie11-06-2020 om 21:58

Heetgebakerde gast...jammer,maar contract nog jaren.pas op de plaats en fatsoenlijk overleg dan is veel mogelijk.

Matusiwa is ook een belangrijke speker voorb ons..dus 5 a 6 miljoen..dan gaan we praten..toch!!!

11-06-2020 om 22:39

Ik las het ook net, dat wordt een onhoudbare situatie. Hij zal zal dan niet te houden zijn. Ik hoop dat hem wel duidelijk gemaakt wordt dat er een hoge prijs tegenover moet staan.

2 van dit soort soaps is geen geweldige reclame vor de club of het voetbal. Die voetballers staan al bekend als verwende miljonairs, deze jongens versterken dat alleen maar.

Er zit zelfs een club bij die weinig betalen wil, en en hoge doorverkoop biedt. Alsof de kopende partij de eisen stelt. Ik zeg 6 miljoen en doorverkooppercentage van 25 %  :-)

Robba11-06-2020 om 22:26

Zal ook wel weer een constructie met Ajax aan vast zitten vermoed ik..

brummie11-06-2020 om 22:34

Mocht hij boos trainingscomplex hebben verlaten, zou dat heel teleurstellend zijn. 

Zoals door anderen aangegeven, heeft hij voor langdurige verbintenis gekozen en kan zich prima nog een jaar bij FC ontwikkelen. 

Matisuwa is nu nog geen 5 of 6 miljoen waard. Mocht er 2,5 miljoen geboden zijn, dan is dat al ruim boven zijn marktwaarde op dit moment. Die ligt nu ongeveer rond 1 miljoen. 

Matisuwa heeft een behoorlijk seizoen gespeeld en behoorde statistisch gezien tot de beste spelers met interventies. Maar aan de bal en pasing vooruit valt nog flink progressie te maken. Is ook nog jong. Maar 5 of 6 miljoen? Dat is (helaas) nu nog niet reëel. 

12-06-2020 om 00:02

Ik zou wel balen als het verhaal van Matusiwa klopt, vond het altijd wel een leuke speler.

Hoekie12-06-2020 om 08:42

Matusiwa heeft de potentie door te groeien naar een grotere club maar moet nog heel veel leren. In het begin van het seizoen verspeelde hij met grote regelmaat de bal op cruciale plekken. Hij zit nog aan het begin van een leerproces en zal als hij dat goed oppakt flinke stappen kunnen maken. Verdedigd haalt hij al een zeer behoorlijk nivo. Aanvallend en passend moet hij zich nog verbeteren en dat is normaal want hij is nog jong. Voor de FC is het fijn dat zijn contract nog 3 jaar doorloopt. De kans is namelijk groot dat hij net als Zeefuik in een seizoen zeer grote  stappen maakt. In de praktijk blijkt dat het verstandig is spelers met potentie langdurende contracten aan te bieden. Dat Matusiwa boos zou zijn kan er bij mij niet in. Hij heeft toch met zijn volle verstand 4 jaar getekend? 

12-06-2020 om 09:53

Voor wat betreft Diemers ben ik er wel redelijk klaar mee. Natuurlijk heeft hij het volste recht om met Feyenoord te praten, maar heeft Fc Groningen het volste recht om te zeggen het is graag of liever niet. Blijkbaar niet heel erg graag ( is het oppassen op zijn zoon of dochter anders geregeld, bij ome Dick in de crash?) Wat Feyenoord betreft, deze even onthouden bij mogelijke latere transacties......

Voor wat betreft Matusiwa ben ik het volledig eens met Hoekie, hij heeft toch met volle verstand voor 4 jaar getekend? En heeft ongetwijfeld een slarais die bij dat termijn past, dus als hij weg wil......moet Matusiwa zelf maar bijpassen lijkt me...

12-06-2020 om 10:26

Laten ze Zivkovic maar terughalen. Heeft toch geen basisplaats in Engeland. Wellicht dat hij in zijn vertrouwde thuisomgeving zijn vorm weer vindt en het net vaak kan laten bollen. 

12-06-2020 om 11:03

Nee, die heeft niet de goede mentaliteit en inmiddels een clubhopper.

12-06-2020 om 11:14

Ik denk juist hier bij Grunn wel. Omdat zijn familie dan op tribune zit. Eerste periode was ook goed.
En is noodgedwongen clubhopper. Na de FC is heeft hij nooit onbetwiste basisplek gehad.

Dus om imago op te poetsen is Grunn denk ik goede stap

Hoekie12-06-2020 om 11:34

Zivkovic is bij meerdere clubs disciplinair gestraft en uitgekotst. Veel clubs zijn er in getrapt omdat hij een koopje was en die clubs dachten hem wel weer aan de praat te krijgen. Volgens mij heeft hij daardoor nog steeds een vorstelijk salaris en dat risico moet je dus niet willen lopen.

12-06-2020 om 14:21

Dit is echt iets wat we erbij kunnen gebruiken. Een soap rond Diemers en nu blijkbaar een soap rond Matusiwa. Geweldig. Zitten we echt op te wachten. Waar de eventuele schuld ligt weet ik niet maar dit komt  het imago van onze FC niet ten goede. Gewoon weer bizar. En zo jammer. Straks geen Diemers en Matusiwa vertrokken. 

12-06-2020 om 15:44

Iemand meldt op Twitter dat FCG en Diemers vanmiddag in Leeuwarden met elkaar hebben gesproken en dat ze de deal zouden hebben beklonken.

 

Bron : Jan-Willem Minnema op Twitter: "@MikosGouka @Mkrabby Diemers niet naar Feyenoord? Zojuist (afrondend) gesprek in Lwarden met Groningen" / Twitter

12-06-2020 om 18:08

Verhip, kijk net YouTube compilatie, hij lijkt op Albert Rusnak!

12-06-2020 om 18:52

Inmiddels heeft Fledderus tegenover Stefan Bleeker bevestigd dat er vanmiddag inderdaad en gesprek heeft plaatsgevonden tussen hem,diemers en zaakwaarner(s) van Diemers.

 

Bron : Stefan Bleeker op Twitter: "Mark-Jan Fledderus heeft vandaag een goed gesprek met Mark Diemers gehad waar veel besproken is. Op dit moment nog steeds geen duidelijkheid over de toekomst van Diemers." / Twitter

brummie13-06-2020 om 18:06

Mocht deal Diemers niet doorgaan, zou ik FC aanraden om eens te kijken naar Martin Kobylanski, spelend voor Eintracht Braunschweig. Tweebenig, midden twintig. Heeft scorend vermogen en is goed met asissts. 

14-06-2020 om 11:52

Zie net op VP, dat volgens Jan van Halst , dat Diemers zijn telefoon op vliegtuigstand heeft gezet en dinsdag richting Rdam gaat en dat het een formaliteit is dat hij voor Feyemoord kiest.

Tja wat moet je hier nou van geloven? Einde soap Diemers. hehe.

Lijkt me ook het beste, geen energie er meer in steken.

 

 

14-06-2020 om 13:29

Is natuurlijk wel door Jan van Halst gezegd hé. Die kennen we nog uit z'n FC-Twenthe tijd en was toen ook al niet zo betrouwbaar en waarom zou hij dat nu wel zijn. Volgens mij is het allemaal natte vinger werk, komt ie wel, komt ie niet? Van mij mag hij naar Feyenoord, zijn we ook van dat geouwehoer af. Doorschakelen naar een Balkanspeler lijkt mij ook een optie.

appie happie14-06-2020 om 16:58

Kijk dit duurt te lang..had allang witte rook moeten zijn..

Mbt Diemers als hij "echt" zijn tel.op vliegtuigstand heeft..is hij wel degelijk een slappeling en wens ik hem veel geluk in Rotterdam,want daar red je het dan niet  met die insteek...

14-06-2020 om 17:21

Duurt mij ook te lang. Geloof niet meer in de komst van "vriend" Diemers. Dus gauw vergeten. Gaat nog wel ervaren welke fout hij gaat maken bij de keuze voor Feyenoord. Snel doorschakelen.

Rob197015-06-2020 om 09:18

Het AD meldt vandaag dat hij het jawoord aan Feyenoord heeft gegeven, en dat hij Groningen heeft afgezegd. Zijn wij ook van deze soap af, en kan er verder geshopt worden. Meer woorden wil ik er ook beter niet aan vuil maken. 

15-06-2020 om 10:53

En nu over gaan tot de order van de dag en geen woorden meer vuil maken aan deze soap.

15-06-2020 om 14:08

Diemers zou bij FC Groningen een sterkhouder moeten worden. Ik weet niet hoe smerig de media het speelt, maar als Diemers zijn mentaliteit werkelijk is zoals het wordt afgespiegeld, dan is hij geschikter voor op de bank bij Feyenoord dan als sterkhouder en misschien wel aanvoerder bij onze FC. Hopelijk vinden we een geschiktere kandidaat. Mooi dat dit zo is gelopen, want anders zat je mooi jarenlang vast aan zo'n slapjanus, die ook nog eens fors op de begroting drukt.

15-06-2020 om 18:46

Blij dat ie niet komt.

 

Fledderus bevestigd dat zijn kamp eerst ook niet wilde, maar uiteindelijk terugkwam vanwege gebrek aan overige interesse door de crisis. Toen kwam Feyenoord lang en is ie net zo snel weer gevlogen. Zo'n speler moet je niet hebben.

Vond het ook een forse investering, bijna een miljoen + een voor FC begrippen topsalaris. We hebben daar wel de creativiteit nodig, maar dan liever een speler die gewoon wil komen.

Marco15-06-2020 om 19:48

Had Groningen wel een boost kunnen geven. Echter zal er weer zoveel onervarenheid in de basis komen, dat Europees te hoog gegrepen is, dan kun je het geld misschien beter doen in een speler die met winst kan worden verkocht of transfervrij is.

supporters van De Graafschap als Fortuna zijn ook kritisch. Speler die veel wedstrijden ook onzichtbaar was en verdedigend zijn taken verzuimde.  Zeker het laatste had nog een botsing met Buijs kunnen geven.

De tijd dat Groningen Feijenoord uitschakelde in de play offs zijn wel over helaas.

16-06-2020 om 07:17

Snel vergeten deze gast....ik zou uit principe alleen wel een rechtszaak aanspannen  als fc zijnde!! Want normaal gesproken is een mondeling akkoord rechtsgeldig....diemers kan wel roepen dat zij het anders zien maar als beide clubs,Fortuna en de fc zeggen dat het rond is,dan zegt dat toch genoeg lijkt me....

 

TomOkker16-06-2020 om 18:21

Wat weet jij nu over rechtsgeldigheid, je papegaait maar wat.

16-06-2020 om 22:11

Even in verdiepen....zo slim ben je niet natuurlijk 

16-06-2020 om 17:48

Alles goed en wel, maar ik heb medelijden met z'n vriendin Daphne Korthuis...die wilde toch zo graag terug naar het Noorden? Die dacht het helemaal voor elkaar te hebben. Huisje boompje beestje, Mark lekker in zijn vel bij de FC, belangrijk kunnen zijn bij een club dat past bij zijn niveau, pake en beppe in de buurt die de kinderen zien opgroeien. Het leek al bijna te mooi om waar te zijn. Het perfecte plaatje. Ze zullen het vast overlegd hebben, hoop ik. Zij zal haar toekomstverwachtingen hebben moeten bijstellen. Welke vrouw zegt nu tegen haar man: ''Mark, zou je het nu wel doen? Ik denk dat het iets te hoog voor je gegrepen is, ken je limiet, je wordt daar voorbij gelopen door veel talentvollere jeugdspelers''. 

Straks ademt zij, en haar kindje, de Rotjeknorse stinkrook in plaats van de schone noordelijke luchten. Alles voor zíjn carrière. Bijna net zo ver van pake en beppe verwijderd als in Sittard. Arm schaap, en dan vanaf nu ook nog moeten leven met de wetenschap dat Mark gevlogen is als hij het beter kan krijgen dan bij Daphne...want zo is Mark, weten we nu! Een man, een man, .... en verder niks..

Daphne...sterkte !

Rob197016-06-2020 om 21:02

Mooi geschreven, top.

16-06-2020 om 18:28

Diemers zijn zaakwaarnemer meldt in interview dat Diemers inderdaad naar Feyenoord gaat,maar daarnasst is hij ook blij dat FCG uiteindelijk begrip heeft getoond voor Diemers waarmee hij vermoedelijk meldt dat FCG het erbij laat zitten en zich gaat focussen op andere targets en dat begrijp ik heel goed hier moet je namelijk niet te lang in willen blijven hangen.

 

Bron : Diemers tekent na medische keuring voor drie jaar bij Feyenoord - Voetbal International

Jantje16-06-2020 om 23:50

Ben blij dat deze speler niet komt. vind geen versterking voor wat er nu loopt bij de fc.

wel hoop ik op sterke aanvallende middenvelder die goal kan maken en dribbel en verrassing in zijn spel voor de tegenstander. transfervrij.

appie happie19-06-2020 om 20:01

Flikker nu maar op met Diemers,deze lul heeft ons lang genoeg bezig gehouden.

Over tot de orde van de dag.

Ik wil er niets meer over horen..

19-06-2020 om 20:25

En zo is het Appie!

ben nu wel heel benieuwd wie ze nu benaderen. 

19-06-2020 om 20:25

En uiteraard ook wie er nog meer wordt aangetrokken. Het kon wel eens een lange transferzomer worden. 

FCG-Forever20-06-2020 om 08:57

Ik ben blij dat het niet door gegaan is. Liever geld investeren voor een fatsoenlijke spits die er direct staat, zo kun je Postema rustig blijven brengen. Middenvelders zat dacht Ik zo. Ben benieuwd wie Zeefuik op gaat volgen, je zou denken Strunck maar er schijnt Deense en Noorse interesse te zijn voor hem. Voor die positie zijn Troupeé of Lewis een optie? 

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

Reactie verwijderd door redactie

20-06-2020 om 10:44

Diemers krijgt niet een warm welkom als hij hier met Feyenoord komt vrees is.

Ronnie 20-06-2020 om 14:28

Mocht er nou volgend seizoen een spandoek hangen met wat vervelende tekste voor Diemers, dan zet ik in op fcgrunn050. Kan het niet helemaal duiden waarom, maar ik heb een vermoeden haha

20-06-2020 om 11:16

Volgens mij is hier iemand ervan overtuigd dat Diemers geen warm welkom krijgt als hij hier met Feyenoord komt

20-06-2020 om 11:56

Hahahah de reactie plaatsen ging niet helemaal goed volgens mij.

20-06-2020 om 15:40

Ja fc grunn, jammer dat je dat dan niet kan verwijderen, is mij ook al een paar keer overkomen. 
maar vond het wel grappig, en je hebt je punt gemaakt hoor ????

20-06-2020 om 16:43

Ja had al even gekeken of het verwijderd kon worden maar lukt niet.... maar mijn punt is inderdaad duidelijk zo

20-06-2020 om 12:27

Over en sluiten dan maar? Geen woorden meer aan vuil maken aub.

opa21-06-2020 om 13:53

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

opa21-06-2020 om 13:54

Ik vraag mij af of Fc het ook verkeerd gezien had als VVV was gekomen i.p.v. Feijenoord

22-06-2020 om 13:26

Nog twee opa en we zijn bij de honderd.

U moet eerst inloggen of registreren om een reactie te plaatsen!