FC Groningen gaat brainstormen
Management en directie gaan de komendetwee dagen zich terugtrekken voor een zogenaamde sessie op de hei. Tijdens het tweedaagse verblijf bij de sponsor van FC Groningen "Het Hof van Saksen" gaan de heren brainstormen over een nieuw beleidsplan voor de club.
Over het huidige beleidsplan, datloopt van 2005 tot 2008, is men tevreden. Alle doelstellingen zijn gehaald. In de genoemde periode is veel gebeurd, met name de verhuizing van het Oosterpark naar de Euroborg. Er wordt nu gekeken naar de vervolgstappen. Tijdens het verblijf in het Hof van Saksen wordt besproken hoe je het maximale kan realiseren, zowel in, alsbuiten het voetbalveld. Er worden nieuwe doelstellingen geformuleerd voor de komende jaren.Een onafhankelijk adviesbureau voor de publieke en privésector "Hypercube" zal professionele hulp hierbij geven. Zij zijn experts op het gebied van sport en marketing. "In deze twee dagen kan men zich dusin alle rust bezighouden met de continuïteit van de club", aldus Hans Nijland in zijn laatste nieuwsbrief.