Terug

Deel deze pagina:

MATCHDAY! Zwolle uit - Doorgaan!

Door Tom Kuiper 45 reacties

MATCHDAY! Na alle transfer gekte kunnen we ons eindelijk richten op de wedstrijd van vanavond tegen PEC Zwolle. Vorig seizoen werd het in Zwolle 3-2. Bij een 1-2 voorsprong werd de wedstrijd vanwege slecht weer gestaakt. In het restant van de wedstrijd, een paar dagen later, gaf Groningen in een half uur de voorsprong uit handen en verloor het over 90 minuten met 3-2. Het is tijd voor revanche.

PEC Zwolle zit dit seizoen in degradatienood. Met een teleurstellende zestiende plek in de competitie staat Zwolle op een positie waar het zich jaren niet begeven heeft. Het kan verkeren.
Bij een goed resultaat kan FC Groningen definitief aansluiten bij de subtop. De wedstrijd van dit weekend geeft hoop.

Het uitverkochte uitvak word bezet door 500 Groningers!

COME ON FC!

Reacties:
TomOkker01-02-2020 om 08:29

3 - 1

01-02-2020 om 09:42

wel ja, optimist, maar het kan idd. nu een zeperd erbij  ....

01-02-2020 om 08:57

Hopen op een lekkere pot! Zwolle is bou geen ploeg waar groningen bang van moet zijn.

1-4 goaltje postema

01-02-2020 om 09:14

Dat klopt, maar groningen uit is nu ook niet bepaald een zekerheidje.

Maar ik hoop op een mooie voortzetting van de ingeslagen weg van afgelopen week. En geen teleurgestelde spelers, Hrustic blijkt zelf te willen blijven, toch wel heel mooi na het uitfluiten van afgeopen week. Warmerdam en Te Wierik hebben voor volgend seizoen een mooie club gevonden. Dat zal een goede spirit moeten geven. 

Ik zet in op 0-1 of 1-2

01-02-2020 om 10:34

Hattrick voor postema

Nachtwacht01-02-2020 om 10:43

Tsja... wat is het ijkpunt... Twente-uit of Ajax-thuis. Veel zal afhangen van de opstelling en durf van Buijs. Ik hoop op het Ajax scenario, met een middenveld met Shreck, Matu, Lundqvist en van Kaam en niet met een dubbele cvm als Memi. Nadeel is het kunstgras... dat geeft altijd rare wedstrijden.

FCG-Forever01-02-2020 om 11:01

Ben erg nieuwsgierig naar Redan

01-02-2020 om 17:18

die sluit pas maandag bij de selectie aan, maar zonder Redan redden ze het ook wel . Ik denk dat PECZwolle stik nerveus is !

appie happie01-02-2020 om 12:00

Benieuwd naar de opstelling,

Denk t zelfde maar dan Postema ipv Sierhuis..

 

Hoop ook op 3 punten...ga er ook een beetje vanuit!! Alhoewel Pec  gelijk speelde tegen Utrecht  3-3..

 

We gaan het zien..

brummie01-02-2020 om 12:35

Zwolle speelt na de winterstop in een ander systeem met vijf verdedigers. Tegen Utrecht thuis en Willem II uit pakten ze een punt. 

Zwolle zal gaan verdedigen en FC het spel moeten maken verwacht ik. Daar ligt niet de kracht. We zullen het zien! 

Nachtwacht01-02-2020 om 12:46

Bruns en Bel Hassani zijn daar al weer weg... dat had de technische staf dus toch goed ingeschat...

01-02-2020 om 13:04

Ik verwacht een gelijkopgaande wedstrijd... Weer het niveau van voor ajax... En dan wint de gelukkigste... Hoop uiteraard dat ik ongelijk krijg en er een klinkende overwinning uit rolt met goals van Postema!! 

campesino01-02-2020 om 13:32

Als ik de reakties zo lees, is het verwachtingspatroon weer idioot hoog. Dat vond ik al na twente en nu na ajax aelemaal. Een gelijkspel bij twente uit is domweg een prima resultaat. Het spel kon beter maar het resultaat was prima. En in uitwedstrijden zal het mij een rotzorg zijn of het publiek vermaakt wordt, dan tellwn alleen de punten.

Dus als iedereen weer even zijn realistische pet opzet is een gelijkspel tegen zwolle uit een prima resultaat. Zeker na zon hectische week en zonder sierhuis. Ik teken dan ook voor een bloedeloze 0-0 hoewel ik natuurlijk hoop op een gestolen overwinning met een goal van invaller hrustic in blessuretijd.

01-02-2020 om 14:05

Ben erg benieuwd. Ik roep al maanden dat Postema meer speeltijd moet krijgen en dat gaat dan nu gebeuren. Ik denk dat we, vooral nu Te Wierik en Warmerdam blijven, er sterker op zijn geworden. Als Redan straks ook nog mee gaat doen in de concurrentie om een spitspositie wordt het alleen maar beter. Asoro kan weliswaar lastig en gevaarlijk zijn maar maakt te weinig goals. 

Ik hoop dat de supporters Postema net zoveel tijd gunnen als Sierhuis gehad heeft: die speelde 37 wedstrijden waarin hij 10 goals maakte en 1 assist had. Wat mij betreft mag hij duels verliezen, bal van de voet laten springen etc. als hij maar doelgericht is en de overtuiging laat zien te willen scoren. 

Marco01-02-2020 om 15:31

Voor play-offs deelname een wedstrijd waar punten gepakt moeten worden.

Voor een ploeg met de begroting van Groningen mag je meer ervaring en kwaliteit verwachten voorin en op het middenveld. Vanuit een gesloten defensie kan een bal voorin goed vallen en win je gelukkig.

Dat Postuma meespeelt is leuk, maar daar zou niet het resultaat van mogen afhangen. 

01-02-2020 om 16:06

eerste helft gebeurt er niks, zoals zo vaak... tweede helft wordt het gevecht om een punt...FC Groningen heeft meer kwaliteit, daarom : geen enkele reden om bang voor deze tegenstander  te zijn. Buys zet  Hrustic erbij in de 75'...als hij het maar wel láát  om deze achterin op te stellen !! 

01-02-2020 om 15:51

De FC heeft een bijzondere statistiek.

Een beroerde eerste helft en en voortvarende tweede helft.

Met hakken over de sloot halen ze de playoffs.

Waarom dus zorgen maken.

Redan belooft veel goals.

Hij vindt zich zelf een zeer goede spits.

Was een groot talent bij Ajax.

Ging met 15 jaar naar Chelsea.

Werd kort geleden voor 2,5 miljoen euros verkocht aan Hertha BSC.

Geen super prijs voor een groot talent.

Waarom kocht Ajax hem niet?

Ajax concentreert zich op Zuid Amerika.

Wat daar vandaan komt is niet altijd een schot in de roos.

Nu ja het aankopen van spelers is vaak een gok.

Daar kan de FC over meepraten.

Zwolle is niet voor de poes.

Na slechte resultaten passen zij nu het Buijs systeem toe.

De nul houden is daar belangrijk geworden.

Twee nul ploegen tegen elkaar.

Wat kun je verwachten.

Postema heeft er zin in.

En gaat vol uit.

Wat gaat dat opleveren.

Wij zullen het zien.

 

 

 

01-02-2020 om 16:02

@ Andries:

Jouw posten zijn (gelukkig)nu  minder ( zoals hiervoor: ) hemelbestormend en onbegrijpelijk, als voorheen.. hou dat vooral vast !! 

01-02-2020 om 17:18

Andries Roy 

01-02-2020 om 17:26

Redan een superspits????? Het napapegaaien is alreeds begonnen zonder deze speler één keer te hebben zie spelen. Op z'n Gronings gezegd "eerst maar eens afwachten" of die speler hier in het team past, daana kan je oordelen, niet eerder!!! Van Postema weten we dat die een goaltje kan maken. Maar eens zien wat hij er vanavond van "bakt'. 

Groen hart01-02-2020 om 20:12

Haha @kees en toch. Vind ik het wel vermakelijk @Andries doorgaan hoor.

Cantona01-02-2020 om 18:31

Ik ben bang dat het weer een zaadpot wordt ,net als tegen Twente.

Zwolle gaat verdedigen, Groningen moet het spel gaan maken en dit kunnen ze niet.

Ik hoop dat het anders gaat ,maar ben er bang voor....

01-02-2020 om 18:54

angst ( "de dood of de gladiolen"")  is een slechte raadgever...

appie happie01-02-2020 om 19:14

Niet te bang @Kees 

Er boven op  en desnoods dat hele ku(ns)tgras vermoeren..en Zwolle met lege handen achterlaten..

 

Tijd van  te gemoedelijk en vrijblijvend is voorbij..

Groen hart01-02-2020 om 20:13

Dus Appie ... een lelijke 0-1

01-02-2020 om 21:41

Appie:  denk dat PECZwolle met 2-1 gaat winnen... daar speelt nl. een Van Polen

01-02-2020 om 20:27

We winnen vanavond met 1-3. Geen stress mannen.

01-02-2020 om 21:04

Het moet nog een beetje op gang komen, is ook kunstgras natuurlijk. Postema tikt er zo wel eentje in.

01-02-2020 om 21:14

En zoals verwacht... Een zaadwedstrijd zoals bijna altijd.

En wat krijg je als je zo slap speelt... De deksel op de neus!! Warmerdam heeft geen bal goed geraakt,

Slappe hap, bah.... Wat gebeurt nu!? Zwolle graaft zich in, Groningen neemt risico.... Counter 2-0!!!zomaar een gokje 

Hendrik01-02-2020 om 21:29

Klein jong Postema voor in.

01-02-2020 om 21:34

NA PRECIES 6 minuten in de eerste helft heeft FC Groningen de aanvalslinie snellopende combinaties zoals Tegen Ajax alweer verlaten en speelt vanaf dat moment met 8 man op de eigen helft en 2 man rornd de middenlijn...Het beeld van het spel van FC Groningen is weer net als uit tegen Twente: massaal achteruitlopen als PECZwolle in de aanval was... en ..ja hoor: na  41 minuten valt de goal voor PEC...terwijl PEC ontstellend veel balverlies en er heel weinig aanvallend klaarmaakt...Lundqvist speelt trouwens een matige wedstrijd...

 

BUYS waarom ben je zo bang voor Zwolle?  en niet eens wat meer op de aanval spelen om uiteindelijk die overwinning binnen te slepen???.

 

 

debultjes01-02-2020 om 21:40

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat niet dezelfde strijd geleverd wordt als vorige week, werken kan iedereen.

debultjes01-02-2020 om 21:34

Lekker gekeept, gewoon niks doen. In de 5 meter moet je heersen.......

Johan01-02-2020 om 21:38

Idd

Oeleoptak01-02-2020 om 21:38

Tja. Tegen Ajax alles kunnen geven en dan dit plichtmatig gedoe. In sommige teams heb je dan iemand die lamlendigen stijf vloekt of de regie neemt. Nu lopen we weer achter de feiten aan. Zwolle kan nu achterover leunen.

01-02-2020 om 21:42

Zwolle...die gaan in de tweede helft de bus parkeren... Hrustic moet dan maar een vrije trap erin jassen

debultjes01-02-2020 om 22:00

Ik zou ook niet aanvallend wisselen als de bus er staat

Oeleoptak01-02-2020 om 22:07

Schreck ook slecht. Asoro idem. Werkt wel hard maar acties voor doel stelt niks voor. 

Rob197001-02-2020 om 22:07

Heeft Buijs niet gezien dat Asoro de allerslechtste is.

Johan01-02-2020 om 22:10

Tja.... Kan wel met deze wissels leven. 

Johan01-02-2020 om 22:10

Zou Asoro niet kopen trouwens

Rob197001-02-2020 om 22:25

Nog steeds overtuigd van de wissels? Asoro is echt niets, geen actie die lukt, geen pass die aankomt, hij speelt echt slecht, maar dat zijn er wel meer.

Johan01-02-2020 om 22:27

Minder idd. 

Johan01-02-2020 om 22:38

Pffffff je had gelijk Rob

Rob197002-02-2020 om 01:06

Helaas wel, gauw vergeten, alleen jammer dat dit direct gebeurd na de gezellige laatste transferdag, waar Groningen er positief uitkwam, maar een dag later vreselijk door een ondergrens is gezakt.

01-02-2020 om 22:18

Jammer dat je tegen die vreselijk slechte Zwolle zo weinig laat zien. 

Reactie verwijderd door redactie

Hendrik01-02-2020 om 22:19

Wat een lachertje tot nu toe

Johan01-02-2020 om 22:25

Wat verwacht je dan? Dat we Zwolle even oprollen? 

01-02-2020 om 22:30

@Johan eigenlijk wel ja, dit Zwolle is zo verschrikkelijk slecht en Groningen laat ze weer lekker de 3 punten. Man man man. 

Johan01-02-2020 om 22:39

Zo goed zijn wij ook niet en deze wedstrijd is ook des Fc Groningen. 

Oeleoptak01-02-2020 om 22:29

We missen een spits die goed kan koppen. 

01-02-2020 om 22:29

11 hoekschoppen en niet weten te scoren.ZEER DROEVIG.Bij verlies morgen oefenen met straftraining.

marcelfcg01-02-2020 om 22:31

Voor het gevoel waren het er zelfs meer maar geen enkel gevaar zoals zo vaak.

Johan01-02-2020 om 22:40

We hebben ook bijna niemand erin staan die kan koppen

marcelfcg01-02-2020 om 22:30

Groningen compleet tandeloos. Maar als Buijs thuis zo zou spelen als die Stegeman ging z'n kop eraf.

01-02-2020 om 22:32

Dit krijg je als je zo fucking angstig het veld in gaat. Waar stond Asoro? Linksachter? 

Johan01-02-2020 om 22:40

Deze nederlaag ligt ook aan Buijs?

01-02-2020 om 22:50

@ Johan, tuurlijk ligt dit mede aan Buijs. Jij denkt dat ze uit zichzelf 8 man achterin houden? Asoro stond bijna linksback af en toe man. Klap er nou gewoon eens op. Dat Zwolle angstig begon is te begrijpen die zitten in degradatiezorgen. Maar dat je ze dan niet gewoon bij de strot pakt, maar ipv een breiwedstrijd van maakt reken ik ook zeker Buijs aan. Vanwaar toch altijd die angst man. 

Johan01-02-2020 om 22:55

Als je met deze selectie playofs gaat halen dan heeft Buijs het goed gedaan. Bovendien heeft Groningen nooit een ploeg gehad die in uitwedstrijden even de ploegen wegspeelt. Zwolle speelde 5-3-2 dus logisch dat Asoro dan af en toe mee moet......

01-02-2020 om 23:04

Zwolle speelde 5 3 2 en dan moet Asoro dus mee naar onze eigen achterlijn riiiiight.....

Johan01-02-2020 om 23:15

Zal af en toe moeten idd. Deed hij nog wat nuttigs he. Kijk als jij veel beter bent als de back waar je tegen speelt dan loop je er niet achteraan. Asoro dus wel.... Trek je conclusies zou ik zeggen, Asoro uberhaupt zien spelen vandaag? Of ligt dat ook aan Buijs dat Asoro nog geen pion voorbijkomt? 

Reactie verwijderd door redactie

01-02-2020 om 22:41

Mag het iets minder, Hendrik???

01-02-2020 om 22:53

p o ë t i s c h   taalgebruik  !

The Cottage01-02-2020 om 22:41

Wat een schande, schande!!

Lafbek Buijs oprotten!!

Totaal niet geschikt voor FC Groningen trainerschap 

Johan01-02-2020 om 22:44

Want?

Johan01-02-2020 om 22:46

Wat zat er zoal op de bank dat het beter zou doen? Wie moet bij ons de goals maken? Hoeveel eredivisiegoals heeft deze selectie gemaakt?

The Cottage01-02-2020 om 22:54

Dit zijn wrdstrijden waarop je het verschil kan maken als trainer zijnde.Wedstrijden tegen Ajax kun je alleen maar goed doen qua resultaat zelfs wanneer je verliest met 4-0.Spelers hoef je niet te motiveren tegen Ajax.

Wel tegen Zwolle moet je spelers zo raken dat ze zich weer kunnen oppeppen nou dat heb je gezien.

Verder is het zo dat al je zelfvertrouwen na de overwinning tegen 020 weg is en zelfs helemaal weg is als sneeuw voor de zon.

Nu is het vertrouwen weer omgezet in angst.

En daar houd ik Buijs  verantwoordelijk voor en ik zie niet 123 daar bij hem een verandering in.

 

Johan01-02-2020 om 23:02

Sorry maar vindt dat maar gelul. Heb ook niet genoten vandaag maar dat wist ik van te voren. Je verliest gewoon door een fout van Padt. Groningen kan gewoon het spel niet maken. Spelers zijn hier gewoon nog niet goed genoeg voor. Heeft een trainer niks mee te maken. En wie zou volgens jou wel een goede trainer zijn?

03-02-2020 om 09:24

Mien god Johan, of moet ik zeggen Danny? Niks ligt aan de trainer volgens jou hè? Dat er geen enkele lijn in het spel zit, dat men maar wat doet met dodespelmomenten, dat een opstelling/wissel totaal niet klopt. Allemaal niet de schuld van Danny want Danny is daar niet verantwoordelijk voor toch? Ik heb het je al eerder gevraagd, maar wat is Danny zijn taak dan bij Groningen? Koffie rondbrengen? Shirtjes wassen?

Natuurlijk hebben we geen topselectie, maar uit deze groep is echt veel meer te halen dan er nu uit komt. Buijs is gewoon een laffe angsthaas die elke wedstrijd maar weer hoopt op 1 lucky goaltje van Groningen en op die manier wat puntjes probeert te sprokkelen.

appie happie01-02-2020 om 22:41

Asoro  klasbak...

 

Wat een kansen hebben we gehad..

 

DROEVIG.!!! 

DRAMA eerste klas..zet g... dan toch eens door..tegen Ajax  kun je alles..tegen Pec..kun je niet eens een kans creeren.

Klotenzooi..

01-02-2020 om 22:47

Als je beetje kijk hebt op voetbal.Appie, dan kon je weten dat PEC met alle spelers zou verdedigen en dat FC-Groningen niet door zo'n laffe club kan spelen. Buijs wordt alweer afgebrand omdat dit verlies  in de ogen van Groninger aan hem zou liggen. Nee, Stegeman is de lafaard die zo verschrikkelijk speelt. Maar goed, we staan weer met de beentjes op de grond en nu maar op naar volgende week. Jammer "but it's life". 

appie happie01-02-2020 om 22:54

Ben het er niet zomaar mee eens,want het creëeren van kansen is het probleem..niet dat Zwolle met 8 man achter de bal speelt..dat moet je kunnen omz ijlen..met zo'n overwicht..

En dit is niet de eerste x dit seizoen..

En natuurlijk is dit direct na de wedstrijd,emotie zit nog hoog..kan me straks niks meer schelen hoor.Ik heb er toch niks meer of minder om.

 

Weet ook wel dat de gem.leeftijd erg laag is in deze groep..maar toch !!

appie happie01-02-2020 om 22:54

Ben het er niet zomaar mee eens,want het creëeren van kansen is het probleem..niet dat Zwolle met 8 man achter de bal speelt..dat moet je kunnen omz ijlen..met zo'n overwicht..

En dit is niet de eerste x dit seizoen..

En natuurlijk is dit direct na de wedstrijd,emotie zit nog hoog..kan me straks niks meer schelen hoor.Ik heb er toch niks meer of minder om.

 

Weet ook wel dat de gem.leeftijd erg laag is in deze groep..maar toch !!

01-02-2020 om 22:42

We zijn weer met beide beentjes op de grond.... Bagger zootje, 3 bonuspunten van vorige week teniet gedaan 

01-02-2020 om 22:44

Wel knap hoe Groningen het voor elkaar kreeg om zowel voorin als achterin elke keer een paar mannetjes minder te hebben als Zwolle. Tekenend vond ik op een gegeven moment dat bij een voorzet van Groningen 2 Groningers tegenover 8 Zwollenaren stonden en bij de tegenaanval staat Zwolle ineens met 4 man tegenover 2 van Groningen. HOE DAN? Ja ik weet het wel, 6 à 7 man die rondsjokten op het middenveld.  maar goed zoals verwacht zijn de bonuspunten tegen Ajax een wedstrijd later alweer verdampt. Chapeaux! 

01-02-2020 om 22:45

Slechte wedstrijd daar zullrn we het allemaal wel over eens zijn. 

Maar er is zeker toekomst ik vond het debuut van slor prima was wat bannig maar dat ging weg en ging wel lekker voetballen of ben ik de enige met deze mening? 

Johan01-02-2020 om 22:48

Klopt zeker maar met zoveel jonge spelers loop je ook tegen dit soort nederlagen aan. Helaas snappen een aantal dat niet. Als je playoffs gaat halen met deze selectie dan is dat een wonder

01-02-2020 om 22:47

Slecht gevoetbald, en die spaarzame kans moet er echt in.

Ongelofelijk dat na zo'n wedstrijd tegen ajax deze punten in zwolle blijven, en dat is een erg matige ploeg.

Juist tegen dit soort ploegen moet je de punten pakken.

Cantona01-02-2020 om 22:50

Groningen kan gewoon geen spel maken , tegen Ajax kunnen ze vol op de inzet gaan en reactievoetbal spelen.

Aanvallend ontbreekt het gewoon aan creativiteit  en handelingsnelheid

Kortom weer als vanouds een zaadwedstrijd.

De jonge jongens vielen me trouwens niet tegen.

Reactie verwijderd door redactie

01-02-2020 om 22:55

Klopt helemaal. 

Jantje01-02-2020 om 22:53

Ik heb best goed spel van de fc gezien alleen wou de bal niet in het netje vandaag. wat geweldige talentjes heeft de fc

01-02-2020 om 23:12

Klopt,Jantje, als ik zie dat een Slor bij z'n debuut ook nog bijna scoort en Postema een paar mooie kansen mist, heb ik wel vetrouwen in de toekomst. Echter de goal van Pec was een miskleun van Padt, komt hij bij die hoekschop eerder uit het doel kan hij de bal makkelijk wegstompen. Ik weet niet of mijn mening juist, daarom laat ik het graag aan de "kenners"over.

01-02-2020 om 23:17

Volgens mij komt de tegengoal door slecht verdedigen, speler zet vrij eenvoudig Lundqvist weg en kopt in.

Johan01-02-2020 om 23:20

Binnen de 5 meter moet vd keeper zijn. Maar goed daarom speelt Padt ook nog bij ons. Is echt zn zwakke punt

01-02-2020 om 23:36

stonden 2 Zwolle spelers 6 meter voor doel de weg te blokkeren voor Padt om die Japanner in te laten koppen

Cantona01-02-2020 om 23:13

Je kunt niet zeggen dat ze niet gewerkt hebben maar tegen ploegen zoals Zwolle maak je daar het verschil niet mee.

Voetballend komen ze gewoon tekort ....

Het ontbreekt ze gewoon aanvallend  aan balsnelheid, handelingsnelheid , creativiteit en geslepenheid.

En dan kun je Zwolle gewoon niet je wil opdringen.

Op het laatste moment je spits kwijtraken helpt ook niet en je hebt er natuurlijk ook een heel jong team staan.

Johan01-02-2020 om 23:16

Helemaal eens. 

01-02-2020 om 23:23

Op basis waarvan mag Asoro die laatste vrije bal nemen? Zijn goede trap? 

01-02-2020 om 23:46

Hrustic eiste die laatste  bal ook niet op; die speelde trouwens laatste kwartier "op 10" maar behalve een schot voorlangs werd hij (ook) niet gevaarlijk

TomOkker02-02-2020 om 08:38

@kees, als je de afgelopen wedstrijden goed bekeken had zoals een aantal hier die het niet geloofden dat de persoon in kwestie de zwakste schakel is/was, dan had je kunnen dat bij elke aanval Hrustic naar binnen kruipt, naar de 10 positie dus. In de hoop dat hij instelling wordt gebracht of een afvallende bal (meer geluk dan wijsheid) op het doel mag jassen. Dat heeft geresulteerd in 5 ballen, het mogen er 6 zijn, op de paal en 1 op de laat. Die andere ballen kunnen ze niet weer vinden. 

Mijn kritiek is/was dat Zeefuik daardoor steeds in de problemen komt bij bal verlies, want Hrustic is sowieso te laat en Matusiwa blijft maar corrigeren. Op papier klinkt het allemaal leuk, met de backs hoog spelen papegaai, papegaai bla bla ect. maar in de praktijk valt het allemaal smerig tegen en begon ik mij vreselijk te irriteren dat iemand de hand boven het hoofd werd gehouden omdat men bleef volharden in een bepaalde tactiek/strategie die slecht uitgevoerd werd. Ow ja er was ook nog een diagonale pass op de stropdas maar die gaf Hrustic omdat Zeefuik moe was na een uurtje rondo. Maar goed dat is mijn eenvoudige mening.

U moet eerst inloggen of registreren om een reactie te plaatsen!