Geruchtenbox
Geschreven door Jeffrey Pops    donderdag 08 mei 2008 16:59    PDF Afdrukken E-mailadres

Discussieer hier over de (transfer)geruchten waarmee de club in verband wordt gebracht. Om het overzichtelijk te houden wordt de geruchtenbox na ieder seizoen leeggehaald.

Laatst aangepast ( zaterdag 24 september 2011 15:58 )
 

Reacties  

 
# TJB050 04-10-2011 08:55
Weet iemand als groningen al achter een nieuwe keeper aan is ? omdat deze keepers die we nu hebben het nivo niet aankunnen.
ookal speelde B.VanLoo wel goed tegen ajax maar had wel weer een blunder.
 
 
# Hugo de Gekste 04-10-2011 19:38
Nijland en Huistra hebben aangegeven dat ze in beide keepers het vertrouwen hebben..
We kunnen veel discuseren over beide keepers alleen speelde v Loo zondag inderdaad goed, pakt regelmatig wel punten.. Die blunder, ging met name om de uittrappen, kwakman die een bal weer matig inspeeld waardoor V Loo ´´ fratsten´´ moet uithalen..

uiteraard had ik Velthuizen bv liever gezien, maar die hebben we nu niet en gaat er zeker ook niet komen en ook geen nieuwe keeper..dus geef de keeper het vertrouwen...
 
 
# degroninger 04-10-2011 22:42
Contract van Van Loo loopt af, misschien kunnen ze Zoet wel ophalen voor niet al te veel geld. Die heeft met Isaksson en Tyton voor zich toch geen basisplek. Anders is misschien Room van Vitesse wel wat..
 
 
# Oeleoptak 29-10-2011 23:53
Contract beide keepers loopt af.

Zoet gaat niet lukken.
Room zou kunnen. Ruud Swinkels van Eindhoven?
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet naar een andere keeper zitten te kijken. Beide zijn eigenlijk niet top 5 waardig.
 
 
# felixgun 08-11-2011 11:05
Ja.zoet lijk me een goed idee en dat word een topper nu al in jong nl. en hij kost ook niet veel.. room dat kan ook noch ja!
 
 
# ghetto 30-10-2011 11:55
Hugo de gekste
Waarom is dat noodzakelijk dat wij de keepers het vertrouwen geven ?
Met de blunders die van Loo de laatste weken heeft gemaakt (ondanks de goede helft tegen Twente) mogen ze de handen dichtknijpen dat wij ze gedogen .
 
 
# Magician 01-11-2011 14:54
Wat is dat nou voor een enorm tragische opmerking "dat wij ze gedogen".
Ik ben erg geneigd erop te antwoorden: Wie denk je wel niet dat je bent, maar dat maak je zelf al redelijk goed duidelijk :-)
Vertrouwen geef je omdat het 1) je club is en ze hun stinkende best doen en 2)omdat ze er gewoon simpelweg sneller beter van gaan spelen!!
Maar oke, dat is dan mijn mening, ik hoop dat er meer mensen zo positief denken, daar komen we wel verder mee en met dat andere niet.
 
 
# ghetto 02-11-2011 00:29
Magician
Luciano had van het hele stadion het volste vertrouwen dus daar gaat jou nummer 2 al !!
En ja het is zeker mijn club , dus moet ik ze blijven aanmoedigen tot ik een ons weeg ook al fuctioneren ze niet optimaal ? Als ze hun stinkende best doen zouden doen zou er ook nooit meer een speler vertrekken (als ze niet verkocht werden) zoals in een kort verleden een Powel en een Kolder en een Tuyp .
Uiteindelijk worden ze zowel door het publiek en nog belangrijker het bestuur te licht bevonden . Vertrouwen verdien je uiteindelijk door herhaaldelijk goede prestaties en ik merk daar in het stadion bitter weinig van als er een zucht van verlichting klinkt bij het correct controleren van een zacht terugspeelballe tje .
Nummer 1 daarmee.
Ondanks een goede 2e helft tegen Twente wil jij toch hier niet gaan beweren met droge ogen dat van Loo de juiste keeper is op dit ogenblik voor ons ?
Of had jij een Velthuizen hier niet willen zien of zo ?
Zonde dat hij niet haalbaar was by the way
 
 
# Magician 06-11-2011 05:00
Beste Ghetto, nummer 1 staat nog steeds. Het ging om van Loo en niet om Luciano, of welke speler dan ook van Groningen. Dat vertrouwen blijft in goeie en slechte tijden, jaja tis net een huwelijk.
En hoezo gaat mijn nummer 2? Je bent hopelijk toch ook van mening dat spelers die let wel: ONVOORWAARDELIJ K het vertrouwen krijgen, ook normaal gesproken beter gaan spelen?
Je argumenten snijden geen hout, slaan de plank mis, hebben geen draagvlak, ga zo maar door......
 
 
# ghetto 06-11-2011 11:40
Heb je nog steeds vertrouwen in van Loo ?
Ik krijg nu never nooit geen vertrouwen meer in hem en terwijl ik dit tik draag ik nog steeds het fc shirt !!
En leuk gevonden dat ik de plank mis sla ect ect
Maar kom jij nu maar eens met een normaal argument waarom ik nu nog vertrouwen in van Loo moet hebben terwijl hij steevast er iedere keer weer goed naast zit .
Omdat hij speelt voor onze club (lees salaris opstrijkt) ?
Als de helft van mijn muurtjes die ik metsel niet goed zijn krijg ik simpelweg een 20 bij 30 oftewel een ontslagpapier !!! Of sla ik ook hiermee een plank mis ?
 
 
# Magician 06-11-2011 18:51
Je moet vertrouwen in van Loo hebben omdat je het beste met je club voor hebt en door vertrouwen te geven spelers beter gaan spelen.
Natuurlijk maakt van Loo foutjes, maar hij pakt ook zeer zeker punten.
Ook sla je de plank mis bij je muurtjes die je metselt. Als die muurtjes niet goed zijn krijg je niet meteen een ontslagbrief. Je gaat eerst een traject in waarin dingen met je worden besproken hoe je je muurtjes wel goed kan metselen etc etc. Gelukkig weet je dat zelf ook en een vast contract ontbinden moet wel heel wat meer voor gebeuren, want ik ben er van overtuigd dat van Loo zich voor 200% inzet voor de club!
Ps, zodra je gaat praten over het maken van moedwillige fouten, kan je contractontbind ing naar voren brengen.
 
 
# ghetto 06-11-2011 23:08
Het blijkt dat jij niet werkzaam bent in de bouw!
Want daar stelt een contract net zoveel voor als de rol page op mijn wc .
Als je je werk in de bouw niet naar behoren doet dan vlieg je er uit . En zo hoort het ook nog eens !!!
En ik moet helemaal geen vertrouwen in van Loo hebben , aangezien ik helemaal niks moet !!!
Wekelijks een blunder maken en hier ook nog eens gaan verdedigen ???
Deze mijnheer is het shirt niet waard waar hij in speelt aangezien hij er teveel fouten in maakt .
 
 
# Magician 25-11-2011 17:56
Je moet niets idd en ik wil je zeker niet dwingen, maar je reaktie zegt genoeg.
Een speler vergelijken met de bouw....t moet niet gekker worden.
Het zou fijn zijn als je op mijn vorige reaktie op jouw schrijven zou reageren.
En wat je zegt over eruit vliegen, dat het zo hoort te zijn als een rol wc papier van page? K ben blij dat het in de meeste werktakken in Nederland niet zo werkt als jij nu omschrijft!!
 
 
# Nulvijftig 02-11-2011 17:09
Van loo is geen top keeper, maar hij is zeker niet slecht. Hij heeft al meerdere punten gepakt tegen waaronder; ajax en twente.
Ik zit meer te denken aan een controlerende middenvelder, een speler die de passen aan laat komen, vooruit speelt en weinig bal verlies lijd. Dat is wat Groningen nodig heeft!
 
 
# Jeffrey 20-11-2011 01:35
Peruaanse media melden dat zowel FC Groningen als het Italiaanse Udinese de 24-jarige linksback Quina in de gaten houden.
 
 
# Jeffrey 25-11-2011 13:48
FC Groningen zit volgens Servische media in Servië om daar verdediger Lee Addy van Rode Ster Belgrado te bekijken. De 21-jarige Addy kan zowel centraal als op de linksback positie uit de voeten. Naast Groningen zouden ook Dinamo Zagreb en het Duitse Hoffenheim de Ghanees international volgen.

Daarnaast wordt ook de naam van de Colombiaan, Christian Borhu genoemd een 23-jarige aanvaller die ook op de rechterflank uit de voeten kan.
 
 
# degroninger 26-11-2011 10:51
2x een linksback, terwijl ze Johansson nog op de bank hebben. Misschien gaat Burnet al wel snel weg

Verder lijkt me niet dat die Colombiaan komt. Zou half miljoen moeten verdienen toch?
 
 
# Jeffrey 28-11-2011 19:58
Opmerkelijk inderdaad. Hans Nijland heeft in het Dagblad van het Noorden ontkent dat FC Groningen interesse heeft in de bovengenoemde spelers van Rode Ster Belgrado. Ze hebben wel nog meerdere wedstrijden bekeken zoals te lezen is in het stuk over de mogelijke contractverleng ing van Dusan Tadic
 
 
# Oeleoptak 02-12-2011 16:08
eloofwaardig27O nzin13
Volgens mensen binnen de club is in de wandelgangen vernomen dat FC Groningen de verrichtingen van Robbin Ruiter zou volgen. De sluitpost van Volendam word al vanaf de jeugd gevolgd door FC Groningen.

Robbin Ruiter
Positie: Keeper
Geboortedatum: 25-03-1987
 
 
# nogutsnoglory 03-12-2011 10:53
contract van Loo loopt af,niet verlengen.
Hoor regelmatig geruchten dat AA Gent belangstelling heeft voor Luciano.
Mocht dat alles kloppen dan is mijn suggestie om Robin Ruiter van Volendam en Jelle ten Rouwelaar van Nac te halen.
Dan heb je een ervaren betrouwbare keeper en een jong talent.Zij moeten het samen dan maar uitvechten.
Nac heeft een zeer groot financieel probleem en dringend geld nodig.Ik zou ten Rouwelaar dan ook voor een paar ton in de winterstop reeds halen.Ik heb er dan vertrouwen in dat we nog vijfde worden.Met van Loo zie ik dat niet gebeuren.
 
 
# Jeffrey 05-12-2011 15:31
Kan nou niet zeggen dat ik erg onder de indruk ben van Robin Ruiter. Zijn dan natuurlijk wel samenvattingen wat ik heb gezien maar als ik de tegengoals van Volendam van de afgelopen wedstrijden bekijk wordt ik er nog niet echt warm van...
 
 
# Oeleoptak 05-12-2011 19:55
Nou, dat idee heb ik ook. Die Swinkels van Eindhoven lijkt me dan beter, hoewel die weer niet zo groot is (1.80).
 
 
# Oeleoptak 05-12-2011 19:57
Iemand noemde ten Rouwelaer van NAC.
Lijkt me ook een goed plan, NAC heeft inderdaad geld nodig.
Die heeft echter net zijn contract verlengd.
 
 
# Jeffrey 05-12-2011 15:20
http://www.v-bal.nl/nieuws/68449/zlatan-raadt-granqvist-aan-bij-milan.html

Zlatan heeft Granqvist aangeraden bij AC Milan als opvolger van Yepes. Mocht dit doorgaan dan ontvangt Groningen een doorverkoopperc entage, mits met het transferbedrag meer dan 2 miljoen is gemoeid.
 
 
# Appie 06-12-2011 23:57
Andreas heeft bij Genua nog geen competitiewedst rijd gespeeld en dan zou hij wel gaan spelen bij AC Milan 1.
Nee, dat zijn sprookjes. Voor veel spelers ligt de top bij de Nederlandse subtop maar daar zijn ze niet van doordrongen en kiezen vaak op jonge leeftijd al voor het grote geld. Misschien hebben ze wel gelijk en zou ik het moeten begrijpen maar dat doe ik niet.
 
 
# Jeffrey 07-12-2011 00:24
Appie, Granqvist heeft nu zo'n zes competitiewedst rijden gespeeld voor Genoa. Afgelopen vrijdag speelde hij bijvoorbeeld nog de hele wedstrijd tegen, jawel AC Milaan. Waar hij de hele wedstrijd duels uitvocht met Zlatan Ibrahimovic...
 
 
# Jeffrey 07-12-2011 20:17
Sporting Portugal in de markt voor Tadic
Citaat:
FC Groningen wil weliswaar het contract met Dusan Tadic verlengen, maar dan zal men moeten opschieten. Sporting Portugal is van plan om in januari een bijzonder aantrekkelijk bod te doen, voor de noorderlingen én voor de buitenspeler. Tadic kan bij de club van Ricky van Wolfswinkel en Stijn Schaars liefst 1,55 miljoen euro per jaar verdienen. FC Groningen kan 8,5 miljoen euro toucheren. (A Bola)
Aldus Voetbalzone in de wandelgangen
 
 
# TomOkker 11-12-2011 00:21
Is Tim Breukers geen optie als rechtsback?
 
 
# Jeffrey 14-12-2011 17:06
Burnet wordt in verband gebracht met Benfica

Citaat:
Benfica heeft altijd oog gehad voor talent en Lorenzo Burnet is een van de spelers die men in de gaten houdt. De club uit Lissabon wil zich met een linksback versterken als Joan Capdevila vertrekt. Een delegatie van Benfica bekeek Burnet zondag in het duel met Vitesse en raakte onder de indruk van de jeugdinternatio nal, die afgelopen zomer de overstap van Jong Ajax naar FC Groningen maakte. (Correio da Manha)


Bron: Wandelgangen Voetbalzone.nl
 
 
# ZuidzijdeTT 17-12-2011 15:07
Zou Zoet, keeper van RKC geen optie zijn? Hij is eigendom van PSV, aangezien er al veel Groningers naar PSV zijn gegaan mogen ze wel eens iets terug doen.
 
 
# Appie 19-12-2011 12:31
TRANSFER FILIP KOSTIC VAN DE BAAN!
Nijland en Veldmate zijn vergeefs naar Servië gereisd om de opvolger voor de vertrekkende Tadic te strikken maar het is afgeketst. De reden? Hans Nijland had de naam van de speler niet goed gehoord: kost niks.
 
 
# Jeffrey 23-12-2011 17:49
Celtic in de markt voor Jonas Ivens volgens Gazet van Antwerpen
 
 
# Oeleoptak 24-12-2011 01:50
Ivens had vorig jaar ook weg gekund.
Als ze wat voor hem kunnen vangen moeten ze het vooral doen. Ws doet hij in de salaris sfeer ook voldoende, dan lijkt me dat we daar wel betere opties hebben.
 
 
# ZuidzijdeTT 24-12-2011 18:12
Voetbalprimeur meld dat de FC in Servie is om te praten met Kostic. Dit zou betekenen dat ze ervan uit gaan dat Tadic vertrekt. Ben benieuwd.
 
 
# gertje1975 27-12-2011 14:59
De verhalen die ik heb gehoord is dat Groningen mogelijk interesse heeft in Jeroen Zoet en Robin Ruiter..
Ik kan er geen enkel oordeel over geven, want ik volg deze spelers niet.
De opmerking dat ze Ten Rouwelaar moeten halen, vind ik een goede!
Daar ben ik wel van onder de indruk.
en dan volgend seizoen Nienhuis als reserve.

Ik weet zeker dat Tadic zal vertrekken, maar zoals eerder gezegd: Dan heeft geen Groningen geen creativiteit meer (niet genoeg iig)
 
 
# Koen 06-01-2012 17:29
Citaat:
Miljoenen lonken voor FC Groningen
FC Groningen kan zijn borst natmaken na de transfer van Marco Reus van Borussia Mönchengladbach naar naar Borussia Dortmund. De Duitsers willen een deel van de transfersom (17,5 miljoen euro) besteden aan Dusan Tadic. De Servische 'koning van de assist' maakt al anderhalf seizoen indruk in de Euroborg en was afgelopen zomer in beeld bij FC Twente en PSV.

Bron: AD.nl
 
 
# degroninger 06-01-2012 18:21
Kan nog leuk worden, Bayern zag Tadic als alternatief voor Reus, Mönchengladbach wil hem, straks gaat Podolski naar Arsenal en wil Koln hem ook, en misschien zit Schalke ook nog achter hem aan.

Hij gaat in elk geval niet meer naar Twente lijkt me ;) Gelukkig maar
 
 
# TomOkker 07-01-2012 13:37
Valt mij nog mee dat hier nog geen eventuele vervangers worden genoemd.
 
 
# degroninger 08-01-2012 00:53
Nieuw bericht over Ivens op voetbalzone:

Citaat:
Celtic heeft zich in De Euroborg gemeld voor Jonas Ivens. De Schotten houden de Belgische verdediger van FC Groningen nu al een tijdje in de gaten en hebben inmiddels geïnformeerd naar de vraagprijs. De 27-jarige Ivens is basisspeler in het elftal van Pieter Huistra en heeft een contract dat nog tot 2014 doorloopt, dus Groningen zal de mandekker niet voor een schijntje laten vertrekken. (Daily Record)


Ze zijn niet helemaal op de hoogte daar, want normaal gesproken lijkt me Van Dijk - Kwakman het centrale duo, maar goed.
 
 
# degroninger 10-01-2012 21:40
Op voetbalzone stond vandaag ook dat clubs geïnteresseerd zijn in Van Rhijn van Ajax. Aangezien Groningen ook al Burnet en Kappelhof daar weg haalde en Ivens misschien gaat zou het mij niet verbazen als Groningen een van die clubs is.
 
 
# TomOkker 11-01-2012 21:09
Goed nieuws Holla overweegt vertrek nu Diarije nog
 
 
# ag1609 15-01-2012 17:01
Elke speler is nodig dus ook Holla en hiriaje, doe niet steeds zo negatief over hen.
 
 
# Appie 15-01-2012 17:28
ag1609, waar denk je Holladiejee en Hilariejee voor nodig te hebben dan??
 
 
# TomOkker 15-01-2012 19:18
Met deze 2 spelers haal je de top 5 in ieder geval niet.
 
 
# Koen 16-01-2012 16:10
Dat is onzin, Holla is een prima voetballer en zou de FC best naar de top-5 kunnen helpen. Natuurlijk zit hij nu in een mindere periode, maar dat betekent niet dat je hem maar direct weg moet doen. Want de nodige kwaliteiten heeft hij al wel getoond.

Nu hij zelf ontevreden blijkt en blijkbaar niet (meer) wil vechten voor zijn plaats, is natuurlijk een ander verhaal. Dan heeft het inderdaad geen zin meer om te blijven. Maar dat is een ander verhaal, want kwalitatief is hij een prima speler voor de FC waarmee je gewoon voor top-5 kunt gaan.
 
 
# Appie 17-01-2012 11:08
Dat Holla op dit moment geen toegevoegde waarde heeft voor de FC blijkt wel nu hij van de TS mag worden uitgeleend. VVV heeft interesse maar Holla weet het nog niet zeker.
Nu nog een cluppie zoeken voor Hiariej want dan hoef ik mijn lasbril niet meer mee te nemen.
 
 
# degroninger 16-01-2012 19:21
Voetbalzone meld dat Liverpool achter een Zuid Amerikaanse spits aan zit, die in Nederland actief is. Bellamy geeft dat aan, en verzekert dat hij snel komt.

Reis zou ook een optie zijn, al lijkt een snelle komst voor hem niet echt logisch, aangezien die kortgeleden tekende bij Vitesse. Verder zijn er weinig Zuid Amerikaanse spitsen in Nederland, al speelt Suarez vriendje Lodeiro van Ajax de laatste tijd ook in de spits.
 
 
# Koen 17-01-2012 16:41
Er gaan inderdaad geruchten rond dat Texeira in de belangstelling staat van Liverpool, maar ik geloof niet dat - als die interesse waar is - er iets rond zal komen.

Ten eerste is Texeira hier nog maar net en heeft hij een contract tot medio 2014. Ook zijn z'n prestaties echt nog niet van het niveau Liverpool en kan hij nog genoeg leren bij onze FC. Daarnaast wordt er beweert dat Texeira in Engeland zou zijn voor onderhandelinge n, terwijl hij op datzelfde moment gewoon gesignaleerd is in Groningen.
 
 
# degroninger 17-01-2012 18:19
Jah hoorde dat ze in Uruguay beweerden dat het kwestie van uren was voordat hij tekende.

Maar hij doet het natuurlijk wel goed. Voor het eerst in Europa, en dan in 14 wedstrijden al 8 keer scoren is niet slecht. Hij is denk ik ook wel fysiek sterk genoeg voor de PL. Over 1 of 2 seizoenen zou hij die stap nog wel eens kunnen maken, maar nu nog niet lijkt me
 
 
# TomOkker 17-01-2012 19:20
Koen zei:
Er gaan inderdaad geruchten rond dat Texeira in de belangstelling staat van Liverpool, maar ik geloof niet dat - als die interesse waar is - er iets rond zal komen.

Ten eerste is Texeira hier nog maar net en heeft hij een contract tot medio 2014. Ook zijn z'n prestaties echt nog niet van het niveau Liverpool en kan hij nog genoeg leren bij onze FC. Daarnaast wordt er beweert dat Texeira in Engeland zou zijn voor onderhandelinge n, terwijl hij op datzelfde moment gewoon gesignaleerd is in Groningen.


Nee hoor er is eén idioot die iets schrijft en de rest papagaaid maar na en het zgn gerucht is in de wereld.
 
 
# FCGmijnclub 17-01-2012 22:56
Texeira naar Liverpool :D

Ik gok op Lodeiro.
 
 
# degroninger 29-01-2012 00:16
Groningen moet Alberg halen! Die speelt zo goed bij Excelsior, zou hier prima als nummer 10 kunnen spelen
 
 
# FCGmijnclub 29-01-2012 02:11
Alberg, goede speler!
 
 
# degroninger 29-01-2012 11:42
Klopt, en volgens Wikipedia is hij niet van Feyenoord, dus zo duur kan hij ook niet zijn.
 
 
# degroninger 29-01-2012 01:29
Overigens meld voetbalzone nu een akkoord tussen Groningen en Liverpool voor een transfer in de zomer. Texeira vertrekt dan voor 11.5 miljoen.

Ook melden ze dat Twente nog eens gaat proberen Tadic te halen, al willen ze ook Narsing en De Bruyne. Weet niet waar ze bij Twente mee bezig zijn, maar volgens mij zit geen van deze spelers op Twente te wachten.
 
 
# FCGmijnclub 29-01-2012 02:16
Volgens Hans Nijland is er geen enkel contact geweest tussen Liverpool en de FC :D

Misschien dat Joop Munsterman het maandag weer gaat proberen met een nieuw (aanbetalings) bod op Tadic....
 
 
# ZuidzijdeTT 30-01-2012 17:26
degroninger zei:
Overigens meld voetbalzone nu een akkoord tussen Groningen en Liverpool voor een transfer in de zomer. Texeira vertrekt dan voor 11.5 miljoen.

Ook melden ze dat Twente nog eens gaat proberen Tadic te halen, al willen ze ook Narsing en De Bruyne. Weet niet waar ze bij Twente mee bezig zijn, maar volgens mij zit geen van deze spelers op Twente te wachten.

11,5 voor Texeira lijkt mij nogal veel, maar als het waar is moet de Fc het gelijk doen natuurlijk! Wat Tadic betreft, ik denk dat hij blijft, maar we zullen zien wat er de komende 24 uur gaat gebeuren
 
 
# degroninger 30-01-2012 18:37
Jah, als Liverpool echt 11.5 miljoen bied moet je het doen. Net als Gladbach 15 miljoen zou bieden op Tadic. Dan maar geen kans op Europees voetbal, volgend jaar komen we dan nog sterker aan de start van de competitie.

Is er ook geld om transfervrij vertrek van Andersson, Van De Laak en Van Loo op te vangen.
 
 
# PMB 14-02-2012 01:19
Wat jammer, dat de "top-of-flop" knop van Koen er niet meer is. De zwijgende meerderheid binnen de boerenmacht heeft geen kans meer een mening tot uitdrukking te brengen zonder een oeverloze discussie aan te moeten gaan. Echt daar zit niemand op te wachten. Een uiteindelijk voor of tegen is vele malen belangrijker. Wat ik onder de aandacht wil brengen, is de positie van Pieter Huistra.Zonder enige tegenspraak, dan wel enige twijfel, is deze man een uniek talent en een topper in wording. Heel goed gescout! Komt nu, dwz momenteel, te kort voor het top vijf werk. Hou dit talent in huis! Creeer een positie voor een adviseur voor hem. Om hem voor een tijdje voor het topwerk te coachen. Haal Co Adriaanse. En als deze twee karakters met elkaar door een deur kunnen heb je een gouden koppel en een kampioenschap.
 
 
# Knoalster 17-02-2012 12:48
Groningen heeft jarenlang hun beste spelers verkocht. En we moeten nu constateren dat er nog weinig creativiteit overgebleven is. (alleen Tadic) Het zou beter zijn ook eens te kijken naar de mate waarin spelers geblesseerd zijn bij aankoop. Anderson, Pedersen, Johanson....altijd geblesseerd en bovendien voegen ze weinig toe. We hebben verdedigende middenvelders zat(Holla, Femi, Sparv, Kieftebeld) maar opvallend is dat ze alle vier onvoldoende snelheid hebben. Groningen heeft in elke linie een versterking nodig om weer een rol van betekenis te kunnen spelen.
 
 
# Knoalster 17-02-2012 12:52
Schone, Duplan lijken me goede opties voor een beetje meer creativiteit. Een goede keeper zou in de 1e divisie te vinden moeten zijn en een rechtsback is ook een noodzakelijk kwaad. Hiariej zou ik opstellen als verdedigende middenvelder.
 
 
# hollander 18-02-2012 12:32
Groningen moet twee goede ervaren spelers halen ,1 op het middenveld en een verdediger,en een goeie spits erbij.
Laten ze eens in Belgie rondkijken loopt genoeg rond.
 
 
# Jeffrey 07-03-2012 09:31
FC Groningen volgt Breukers van Heracles
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/heraclesalmelo/11661904/__Breukers_volop_in_beeld__.html
 
 
# rob roy 10-03-2012 19:14
Je kunt volgen wat je wilt maar als je deze speler wilt hebben zal je hem toch moeten contracteren, anders wordt het niks.
 
 
# wildervankerboertje 12-03-2012 17:48
als groningen slim is halen ze yanic wildschut van vvv.
deze is nu nog te halen is balvast technich en snel
 
 
# degroninger 14-03-2012 17:57
Robben staat in de interesse van Arsenal, Tottenham, Chelsea en Juventus volgens voetbalzone. Volgens mij ontvangt Groningen als hij weggaat bij Bayern nog altijd 1.25% van de transfersom. Zou Nijland waarschijnlijk goed uitkomen om het transfervrije vertrek van oa Van De Laak, Van Loo en misschien ook Andersson op te vangen.
 
 
# rob roy 19-04-2012 19:55
degroninger zei:
Robben staat in de interesse van Arsenal, Tottenham, Chelsea en Juventus volgens voetbalzone. Volgens mij ontvangt Groningen als hij weggaat bij Bayern nog altijd 1.25% van de transfersom. Zou Nijland waarschijnlijk goed uitkomen om het transfervrije vertrek van oa Van De Laak, Van Loo en misschien ook Andersson op te vangen.


De door jou genoemde 1,25% wordt één maal uitgekeerd voor de transfer van Robben naar een land waar hij nog niet gespeeld heeft. In Engeland heeft hij al gespeeld dus daar geldt dit niet meer. Wel in Italië,Turkije en Frankrijk. Ook niet meer voor Spanje en Duitsland.Daar heeft hij ook al gespeeld of speelt hij nog (Bayern Munchen).
 
 
# havingfun 21-03-2012 10:46
El Hamdoui van Ajax, zou een goede optie kunnen zijn. Stel je voor, hij samen met Texeira....... kost niet teveel meer op het moment, daarnaast zijn er nog genoeg spelers die transfervrij wegkunnen misschien, maar welk nivo kunnen deze aan? De Ruiter van Volendam als nieuwe keeper wordt een moeilijk verhaal. Leonard Nienhuis, nu Veendam, is dat eer serieuze optie? heb een paar wedstrijden gezien. WE zoeken een keeper die punten pakt toch? Misschien gewoon Stefan van de Lei van A1 laten debuteren, die pakt nu al punten voor zijn team!
 
 
# Knoalster 14-04-2012 23:45
Zou Roorda(Sc Heerenveen) niet wat zijn voor de Fc...ze hebben volgens mij ontslag voor hem aangevraagd...dus?
 
 
# Milko 18-04-2012 19:21
Sno en Junker zijn transfervrij. Wildschut van VVV, Blind en Sneijder kunnen voor een redelijk bedrag gehaald worden bij Ajax. Koenders is een goede rechtsachter. Verhuurde Holla zou ik gewoon terughalen. De creatieve scorende Duplan losweken bij Utrecht. Als Pederson, Femi, Enevoldsen, van de Laak, Van Loo van de loonlijst geschrapt kunnen (gaan) worden scheelt 1,5 miljoen per jaar. Maar dat er wat bij MOET is wel duidelijk!
 
 
# campesino 18-04-2012 19:45
je vergeet een nieuwe trainer!
 
 
# rob roy 19-04-2012 19:59
Mijn gevoel zegt mij dat na afloop van de competitie dhr. Huistra de eer aan zichzelf zal gaan houden, en opstapt. Kan de FCG de voorbereiding mooi beginnen met een nieuwe trainer die er wel wat van bakt b.v Robert Maaskant.
 
 
# Milko 20-04-2012 10:02
Huistra heeft zijn contract met twee jaar verlengt en krijgt de kans om te laten zien dat het wel degelijk een goede trainer is.
 
 
# Oeleoptak 22-04-2012 19:27
Huistra met twee jaar verlengd?
Dacht een jaar? Twee jaar, je moet er niet aan denken!!
 
 
# Knoalster 27-04-2012 22:15
Van mij mag Huistra weg...heeft hij na de winterstop wel een wedstrijd gewonnen?
 
 
# David71 01-05-2012 11:50
Mocht Pieter Huistra vertrekken, wie zou dan de nieuwe trainer moeten worden?
 

Login of registreer om een reactie te plaatsen.

Geruchtenbox

In de geruchtenbox kun je discussiëren over alle (transfer)geruchten waar de club mee in verband wordt gebracht.

Discussieer mee!

De omloop

Op 'De omloop' kunnen alle overige zaken besproken worden, welke niet onder de nieuwsberichten of geruchtenbox vallen.

Discussieer mee!

Partners

Banner
Banner

Ook sponsor worden?
Neem dan contact met ons op!

Volgende wedstrijd


Er staan geen wedstrijden op het programma.

Social media